Livrare gratuită in toată ţara pentru comenzi ce depăşesc 100 €

Conditii de retur

Politica de returnare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Se considera incheiat contractual intre parti in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale.

Important:
Produsul returnat trebuie sa fie in ambalajul original al producatorului (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) si impachetat intr-o alta cutie astfel incat ambalajul producatorului sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.

Nu poate fi returnat un detector pentru care a fost emisa o autorizatie de detinere (sau in curs de obtinere)
Nu se poate returna un produs zgariat sau folosit, un produs ce prezinta urme clare de utilizare, un produs ambalat in alt ambalaj fata de cel in care a fost cumparat, sau cu ambalajul original degradat ce nu poate fi repus in vanzare.
La trimiterea coletului pentru returnare va rugam sa ambalati cutia detectorului in alta cutie de carton sau protectie suplimentara pentru a nu degrada ambalajul original.
Nu se vor aplica benzi scotch sau alte inscrisuri direct pe ambalajul producatorului.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Rambursarea se face in termen maxim de 14 zile lucratoare de la aprobarea acesteia si implicit de la receptionarea si verificarea produselor.
Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Obligatiile care revin societatii SC ANNITA HIGHTECH SRL.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata.

Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator).

Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de maxim14 zile lucratoare de la receptionarea si verificarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului
Produsele sunt aduse la punctul de lucru al firmei personal sau predate unui curier desemnat, fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Cheltuielile de returnare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator.

Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la refuzarea cererii de retur. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.


Orice modificare a stării produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate.
Taxele sunt cuprinse între 0 şi 50% din valoarea iniţială a produsului.
Cuantumul taxei administrative va fi comunicat către client la recepţionarea produselor deteriorate/modificate sau în cazuri în care acest produs nu mai poate fii vândut va fii returnat către client!
Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat.
In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.
Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.

Returnarea produsului
Pentru returnarea produsului se urmeaza urmatorii pasi:

1.Se anunta telefonic intentia de returnare a produsului la unul din numerele afisate pe site.

2. Asteapta aprobarea cererii de catre un agent din service.

3. Impacheteaza ambalajul original al producatorului intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului.

4. Te rugam sa nu indepartezi etichetele, pungile sau despartitoarele ambalajului original. De asemenea nu aplica schotch sau etichete pe ambalajul original al produsului.

5. Poti preda personal produsul in Service sau il poti expedia prin curier la urmatoarea adresa: Bucuresti, strada Berzei nr 40, sector

6. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client.

ANNITA HIGHTECH GROUP SRL nu poate fi facuta raspunzatoare pentru deteriorarea sau pierderea coletului
Returnarea contravalorii produsului se va face in maxim 14 zile din momentul receptionarii produsului returnat. Pentru a returna un produs va rugam sa completati Formularul de retur